Segway Ninebot E2 jun 2023

Najpristupačniji skuter, sa odličnim kvalitetom građe i podrškom najvećeg imena u industriji skutera.

| 21. jun 2023, 11:18 |Izvor: riderguide

Segway Ninebot E2

 

Najpristupačniji skuter, sa odličnim kvalitetom građe i podrškom najvećeg imena u industriji skutera. Sjajan saputnik koji je zabavan za celu porodicu.

Segway Ninebot je jedan od, ako ne i THE, najprepoznatljivijih i najpoverljivijih brendova skutera na planeti, i oni imaju dugu istoriju pravljenja visokokvalitetnih, pouzdanih skutera po izuzetno pristupačnoj ceni.

Kada su električni skuteri prvi put postali popularni, Segway ES Series, koja je uključivala i ES2, brzo je postala jedan od najprepoznatljivijih skutera na planeti, sa rasprostranjenom upotrebom u zajedničkim flotama e-skutera širom sveta. To je zahvaljujući njihovoj niskoj ceni i Segvejeve sposobnosti da proizvodi u razmeri. I još hiljade ih je upravo kupilo svoje. E22 je bio naslednik ES2, poboljšavajući se na starijem modelu u skoro svakoj smislenoj kategoriji, istovremeno kao dodir manje skup. 

 

To nas dovodi do danas i oslobađanja Segway Ninebot E2! Ovo je poslednja generacija Segwayove ultra pristupačne kategorije skutera niskog održavanja. Po ceni od oko 300 dolara za bazu E2 i 350 dolara za modernizovani E2 Plus, ovo je jedan od najskupljih skutera koje smo ikada testirali! Cena je očigledno ogromna prodajna tačka, ali da li nudi više od privlačne cene? Hajde da saznamo!

 

Prednosti

Visokokvalitetni, dobro izgleda i modernizovan dizajn

Nisko održavanje, lagana građa

Solidan raspon za cenu.

Najveći i najpoznatiji brend

 

Mane

Bazni model je na sporoj strani, ali je lako preporučiti nadogradnju na E2 plus za dodatnu brzinu

Loše penjanje po brdima, ali to treba očekivati zbog cene

Tehničke specifikacije

 

Testirana najveća brzina: 12,5 km/h

Otpornost na vodu: IPX4

Maksimalna težina vozača: 200 lb

Težina: 33 lb

Testirani opseg: 10,3 mi

Ubrzanje: -

**Na osnovu naših nezavisnih testova performansi koji se mogu razlikovati od tvrdnji proizvođača.

 

Za tržište skutera po ceni od samo 300 dolara, E2 zaista podiže traku na vrednost u odnosu troškova. Električni skuteri E2 i E2 Plus prevazilaze očekivanja svojim izvanrednim Segway build kvalitetom, iznenađujuće udobnom vožnjom, dobrim asortimanom za težinu skutera i setom funkcija koji se obično viđa u skuterima srednjeg dometa.

 

Ultra pristupačni E2 ima jedan od najboljih centaršuteva u klasi ispod-500 dolara skutera. Veliki je, obojen i čitljiv, što se ne viđa previše u pristupačnoj klasi. Kompletan paket rasvete je još jedan omamljivač, kao i IP rejting, koji je luksuz čak i za neke skupe skutere.

 

Skuter ima pravu mehaničku kočnicu– koja možda nema najkraće rastojanje kočenja, ali ni skuter ne vozi baš brzo. I kao i svi drugi skuteri sa malim motorima, E2 se ne ističe naročito u penjanju po brdima. Stoga ga preporučujemo za neobavezne gradske jahače ili ljude koji žive u oblastima sa ravnim i dobro održavanim putevima.

 

E2 je veoma nisko održavan, zahvaljujući šupljim čvrstim gumama i bubnju i električnoj kočnici. Gumena prostirka je jednostavna za čišćenje. I uz dobru negu, Segvej je poznat po svom kvalitetu građe, tako da skuter treba dugo da vas služi.

 

Hajde da zaronimo u ono što čini ovo jednim od najboljih budžetskih skutera na tržištu danas.

 

Ne. Nažalost, većina skutera u ovom cenovnom trenutku se užasno poklapa sa velikim dagovima.

Maksimalna težina vozača ovog skutera je navedena na 90 kg.

 

Segway Ninebot E2 Recenzija

Rezime performansi

 

Najveća brzina 12,5 km/h

Opseg 10,3 milja

Rastojanje kočenja (15 do 0 km/h)

 

Segvej E2 nije demon brzine, i kao takav, ne treba očekivati da će buknuti do umno velikih brzina van linije. Što se toga kaže, motor od 250 W prednjeg čvorišta nije nagao već isporučuje linearno ubrzanje, što vas navodi da ubrzate udobnim tempom koji je posebno lep za mlađe vozače i novajlije odrasle skuteriste.

 

Najveća brzina

E2 je prava definicija neobaveznog putnika. Ima ležernu najveću brzinu od 12,5 km/h, koja je zapravo veća od reklamiranih proizvođača od 12,4 km/h. Za vozače koji traže malo više na gornjem delu brzine, E2 Plus ima reklamiranu najveću brzinu od 15,5 km/h. Iako ga nismo testirali, na osnovu vremena koje smo imali sa E2, uvereni smo da je priliиno blizu.

 

Najveća brzina je inspirativna za nove vozače i roditelje, a mlađi vozači se upoznaju sa skutingom. Takođe je prikladno za vozače koji se kreću kroz mesta sa velikim ljudskim saobraćajem ili ograničenjima brzine, kao što je kampus.

 

Ako vam je potrebna kontrola nad brzinom, brzinu skutera možete prilagoditi izborom između tri režima vožnje: režima hodanja, koji brzinu zatvara brzinom od 3,1 km/h; Standardno, koje ide na 9,3 km/h; i Sport mod, koji omogućava skuteru da vozi do vrhunske brzine.

 

 

Penjanje po brdu

Najveća loša strana malih motorno-budžetskih skutera je njihova nesposobnost da se penju na brda. Videli smo to sa svim ekstremno budžetskim jednomotornim skuterima koje smo testirali, tako da nije bilo iznenađenje što je E2 jedva nadoknadio naših 90 kg na 10% brda.

 

Iz zastoja, E2 se popeo na naš brdski test za 31 sekundu prosečnom brzinom od 4,5 km/h. Međutim, uprkos tome što je bio najpristupačniji novi učesnik u našoj bazi podataka, bolje je prošla od ovih drugih sub 500 skutera: Fluid Freeride Cityrider za 34,3 sekunde, Gotrax XR na 34,4 sekunde, Ninebot ES2 na 36,9 sekundi, i sedeći Gotrax Flex sa većim točkovima koji potpuno zaostaju

 

Ako vam je potrebno nešto sposobno na brdima, onda ćete možda morati da gledate malo skuplje i ozbiljnije modele i  skutere sa malo više snage ili sa drugim motorom.

 

Opseg

Segvej kaže da je testirani domet na ravnom tlu 22,4 milje, a u našem hili dometu test, vožnja vrhunskom brzinom, 21,6 volti, 220 Watt-sat baterija nam je dala 10,3 milje dometa. Smatramo da je ovo pravi podvig s obzirom na cenu i težinu ovog skutera.

 

Za one koji voze u školu ili oko kampusa, ne bi trebalo da brinete o dometu za vožnju bilo gde biste bili voljni da vozite skuter. A kada vam ponestane baterije, možete da priključite skuter i ostavite ga da se puni preko noći jer vam je potrebno oko 7,5 sati da se napuni do kraja.

 

Dve stvari u vezi sa baterijom koje vas dopuštaju da je ovaj skuter solidno ugrađen su da baterija dolazi sa većom IPX6 ocenom kako bi je zaštitila od oštećenja vode i da ima Segway-ovu vlasničku Smart Battery Management zaštitu koja štiti od kratkih spoja, prenaglašenih i prenaglašenih, preterano pražnjenja, temperature i zaštite od auto-spavanja sa niskim naponom.

 

Kočenje

 

E2 je opremljen sistemom za dvostruko kočenje koji se sastoji od prednje elektronske kočnice i zadnje kočnice za bubanj. Postavka daje električnom skuteru Ninebot E2 rastojanje kočenja od 17 ft od njegove gornje brzine od 12,5 km/h.

 

Međutim, pomaže i to što je brzina skutera takođe kontrolisana, što znači bolju svest o vašoj okolini i svaku neposrednu opasnost. Ali još uvek može da ima poboljšanu snagu kočenja.

 

 

Kvalitet vožnje

 

Vožnja je relativno udobna. Skuter se oseća okretno i lako za rukovanje, što dodatno doprinosi zabavi. Ručke se ne osećaju prenisko na 38 inča.

 

Platforma za stajanje je dosta velika za još veća stopala i nudi malo fleksibilnosti sa položajem stopala. Premaz od gumene ide sve do vrha platforme praveći elegantan, koherentan izgled i zahvaćenu površinu.

 

Gume od 8 inča su šuplje iznutra, nudeći malo dodatne apsorpcije u poređenju sa normalnim čvrstim gumama, uz zadržavanje prenosivog skutera i slabo održavanje.

 

Manji točkovi i ne-pneumatske gume znače da vožnja može biti malo gruba u lošim uslovima, ali to nije retkost po ovoj ceni. Takođe, rupe na saksijama i slično su mnogo podnošljivije brzinama kojima ovaj skuter ide.

 

Segway Ninebot E2 karakteristike

Prenosivost

 

Težina od 33 kilograma čini ovaj skuter zaista razumnim za nošenje okolo, a čak i mlađi vozači bi trebalo da mogu da pokupe ovo i ponesu ga na kratko ako je potrebno.

 

To je kompaktni skuter koji ne bi trebalo da ima problema sa uklapanjem u gepek automobila; U stvari, verovatno bi mogao da smestiš par u normalan sedan gepek. I za cenu, možeš da kupiš ceo vozni park za porodicu, i još uvek bi smestio sve plus sve skutere u prosečan sedan.

 

Brzo se savija gore-dole i zaključava, što olakšava nošenje okolo pored stabljike. Pored toga, matična brava ima dvostruki sigurnosno zaključavanje, što znači da čak i ako se, iz nekog razloga, tabak sa strane reze prokliza i reza počne da se otvara, uhvatiće se ponovo pre nego što se skuter potpuno složi.

 

Reza se lako prilagođava zatezanjem i popuštanjem posta, čineći uklanjanje bilo koje vrste matičnog vrckanja ili laganom igrom.

 

Kokpit

 

Obično skuteri po ovoj ceni mogu da se izvuku sa običnim kompletom rešetki na kokpitu, ali ne i sa E2 skuterom. Ne samo da dolazi sa centralnim ekranom– već je i ovaj ekran veliki, obojen i čitljiv na direktnoj sunčevoj svetlosti. Još je vidljiviji po svom uglu nagiba ekrana od 25° koji je ergonomski dizajniran za udobnost i lakoću gledanja prilikom vožnje. Istaknuti su status i brzina baterije, dok su režim vožnje, status leta i status zaključavanja/otključavanja manji.

 

Bluetooth integracija skutera takođe omogućava E2 da se poveže sa Aplikacijom Segway Ninebot . To omogućava vozačima da prilagode i upravljaju svojim putovanjima kroz smeštaj kao što su rezime statusa jahanja, nadogradnja firmvera, zaključavanje i otključavanje E2, personalizovanje metrike i postavki, deljenje putovanja sa Ninebot Online zajednicom i pristup uputstvima za usluge.

 

Svetla

 

Segvej E2 ima visoko montirani far od 2,1 W koji jarko osvetljava put ispred nas, a zrak se proteže do proizvođača koji je citiran 13,5 metara. Takođe čini skuter vidljivijim, posebno vozačima automobila.

 

Veliko zadnje svetlo kočnice svetli kada je far upaljen i bljesne prilikom kočenja bez obzira da li je far upaljen ili ne. Jedna od prednosti dobijanja E2 Plus je to što uključuje i RGB ambijentalno osvetljenje ispod palube radi veće vidljivosti i malo brisa.

 

Na oba skutera su takođe uključeni E-Mark sertifikovani reflektori na prednjoj, zadnjoj strani i bočne strane kako bi skuteri bili ultimativna vidljivost na putu.

 

Gume

 

E2 ima par tek inoviranih šupljih 8,1-inčnih za 2,0-inčne čvrste gume koje povećavaju kapacitet apsorpcije šoka, a istovremeno ostaju bez održavanja. Definitivno osećate razliku u odnosu na obične čvrste gume koje imaju preterano grubu i neskladnu vožnju.

 

Platforma

 

E2 ima pristojan prostor na platformi veličine 18,5 inča x 5,8 inča, tako da se nećete osećati prenatrpano bez obzira na veličinu stopala. Prekrivena je lepom gumenom prostirkom koja se uzdiže skroz preko prednjeg kraja. Gumena prostirka omogućava lakše iskustvo čišćenja od prianjanja trake. A paluba se nalazi 3,3 inča iznad zemlje koja je tipična za malo-umorne skutere.

 

Izrada kvaliteta

 

Dizajn i građa je mesto gde je segway E2 bazni model i E2 plus zaista excel. E2 ostavlja snažan prvi utisak sa elegantnim, glatkim stajlingom i definitivno je jedan od najukusnijih budžetskih skutera na tržištu, a ističe se u moru ksiaomi M365 klonova generičkog izgleda. Na neki način izgleda kao beba GT2 ili GT1, a to su super pretendenti za najbolje skutere ukupnog izgleda, pored TAUR-a, Apolo Pro 2023.

 

Imate još veći osećaj da je ovo svež, moderan skuter kada vidite veliki, centralni displej boje. Ovaj ekran je 85% veći od E22 i jasniji od svih ekrana koje vidite na skuterima oko ove cene. Sve se lako vidi na prvi pogled, držeći vas fokusiranim na vožnju.

 

Ali nije samo lepo; takođe je solidno izgrađen. Iako je prilično lagan sa 33 funte, ovo ne pravi kompromise oko kvaliteta građe sa jakom metalnom šipkom i čeličnim ramom automobilske ocene koji se oseća super stabilno i izdržljivo. Naš recenzator Mičel je težak iznad preporučenih 90 kg kapaciteta težine vozača, ali je rekao da oseća da šturi okvir skutera adekvatno podržava njegovu težinu tokom našeg testiranja.

 

Kokpit se krivi prema prednjem delu skutera, izbegavajući skučen osećaj, zadržavajući dobru sveukupnu geometriju. Sa druge strane, dimenzije su dobar balans između toga da bude udobno voziti se za odraslog vozača, i učiniti ga dovoljno malim za mlađe vozače, dok je još uvek dosta prenosiv za bilo koji tip vozača.

 

Ručke su dovoljno široke da vam daju dobru kontrolu nad skuterom bez uticaja na veličinu i prenosivost skutera. Gas za palčeve je intuitivan i jednostavan za upotrebu, a zvono vam daje prijatan način da skrenete pažnju pešaka na vaš prelepi novi skuter.

 

Ninebot E2 ima prednje i zadnje branike koji su lepi i veliki i pokrivaju svaku vrstu prskanja sa točkova. Ovo je pored IPX4 ocene otpornosti na vodu, što znači da ovaj e-skuter treba da rešava barice i laganu kišu bez problema. Ali reč opreza – izbegavajte vožnju po jakoj kiši ili bilo šta što bi natopilo skuter, jer će to prouzrokovati štetu i obično nije pokriveno garancijom.

 

Bezbednost

To nije skuter za performanse, ali i pored toga, ima koristi od toga da ima set bezbednosnih karakteristika. E2 ima pouzdan sistem dvostrukog kočenja uparen sa nižom od prosečne vrhunske brzine, a ima i kompletan paket osvetljenja, uključujući reflektore, kako bi povećao vidljivost.

 

Tu je i dobra zaštita od fendera i IPX4 rejting koji omogućava vozačima da pregaze malo neočekivane kiše bez skratkoćivanja elektrike. Skuter je takođe lak za manevrisanje, što omogućava lako bekstvo iz potencijalno opasnih situacija.

 

Lagani i kompaktni preklop E2 skutera olakšavaju nošenje unutra kao meru protiv krađe. Sa druge strane, skuter možete zaključati daljinski putem aplikacije kako ljudi (ili vaši mališani) ne bi vozili bez vašeg znanja.

 

E2 je elegantan, modernizovan, lagan električni skuter po sjajnoj ceni i ozbiljan je takmac u kategoriji ulaznog nivoa. Svako kome je potreban pouzdan putnik za dolazak u školu ili posao i na tesnom je budžetu ili želi da da visokokvalitetnom skuteru da proba bez ogromne novčane obaveze treba da razmisli o Segway Ninebot E2. Plus model povećava najveću brzinu i nudi nekoliko dodatnih funkcija, a mogao bi da vredi dodatnih 50 dolara, naročito ako je vrhunska brzina briga za vas.

 

Što se tiče toga za koga je E2 skuter najbolje pogodan, prvo, imamo mlađe vozače po srednjoj školi do srednjoškolskog uzrasta koji možda šetaju ili voze bicikl do škole i žele brz, lak način da  stignu tamo i nazad. Takođe, za decu tog uzrasta koja traže sredstva da dođu do svojih prijatelja kada su van škole, E2 se uklapa u te potrebe savršeno bez velikih troškova.

 

Studenti su još jedna grupa za koju je E2 savršen. Vožnja električnim skuterom je verovatno najbolja stvar za dolazak i oko faksa. Skuter koji je mali i lagan, kao E2, može da se ponesi sa vama i na čas ako ne želite da ga zaključate napolju. Na kraju, E2 je takođe savršen za putnike u poslednjoj milji koji možda imaju kratku vožnju do posla ili imaju potrebu da uskoče u autobus ili voz i mogu svojim skuterom da završe put.

 

Na sledećem linku možete da pogledate ovaj model

https://www.ctshop.rs/segway-ninebot-e2-elektricni-trotinet-crni.html